Kuzucuklarım

Kuzucuklarım

17 Haziran 2014 Salı

Kaldığımız yerden devam....

Egenin hikayesinden Ege ve Tuna'lı bir öyküye geçiş yapıyoruz artık. Hayatımıza küçük sarı bir civ civ de katıldı çünkü. Ve aslında katılalı tam 20 ay oldu. Dünya üzerinde var olan en değerli şeyim şimdi en değerli iki şeyim oldu. Her anne gibi ben de bunun için her gün şükrediyorum ve dünyanın en şanslı insanı olduğumu düşünüyorum. Allah bana en güzel, en kıymetli, en özel iki hediye verdi. Hayatımın mucizeleri onlar, kuzucuklarım, herşeyim. Egem oldu 8 yaşında. Ne kadar çabuk geçmiş zaman. Hiç anlamadım. Tunam olsun mu olmasın mı derken çıkıp girdi hayatımıza. Nasıl olacak, nasıl büyüyeyecek derken oldu 20 ay. Zaman su gibi akıp geçiyor ve ben hiç de böyle hızlı akmasını istemiyorum. Doya doya kuzucuklarımı koklayabilmek istiyorum. Doya doya onlara sarılmayı, öpmeyi... Hiçbir zaman doyamayacağımı bilsem de... Allah onlara uzun, sağlıklı, mutlu ömürler versin.

2 yorum:

  1. özlemcim yeni bloğun hayırlı olsun yeni yeni yazılarını ve fotograflarını bekleriz artık....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Minecim. Bir senedir hiçbirşey ekleyememiştim, artık birşeyler yapma vaktidir. Çocukların bu güzel anlarını kaçırmak istemiyorum. İleride bu blogları iyiki yapmışız diyeceğiz hepimiz:)

      Sil