Kuzucuklarım

Kuzucuklarım

20 Mart 2017 Pazartesi

Dün akşam Tunayla aramızda geçen diyalog:
Tuna: anne benimle eylenir misin?
Ben: ama ben zaten babanla evliyim. Hem anneler ve çocuklar evlenemezler.
Tuna: anne, babam senden vazgeçmiş, artık seni istemiyormuş.
Ben: ben gideyim o zaman
Tuna: hayır, ben seni korurum

Nasıl bir çocuksun sen, seni nasıl sevmeli, nasıl yemeli, kuzum benim

Hele Ege, nasıl da büyüdün gittin. Beni yakaladı sayılır. Kilo konusunda biraz fazladan gidiyor (popo ve göbeğin maşallahı var). Bu sene gitar kursuna gidiyor, bu haftasonunda yüzmeye tekrar başladı ( aslında Tuna gitmek istediği için o da tekrar gitmek istedi, umarım çabuk sıkılmaz). Yazın tenise gitmek istiyor, vazgeçmezse...
İlkokul boyunca ingilizceden nefret ediyordu Egeciğim. Sebep de sürekli değişen ingilizce öğretmenleriydi. Onların sayesinde Ege sıfıra yakın bir ingilizceyle ortaokula başlamış oldu. Bu sene başında dört senedir birşey veremedikleri bu çocukların eksiklerini nasıl tamamlayacaklarını sorduğumda aldığım cevap "biz eksiklerini tamamlayamayız, bu seneki müfredatı verebiliriz sadece" idi. İş yine bize kalmıştı. Biz de çoook tatlı ve iyi bir ingilizce öğretmeni olan Müge hanımı bulduk. Sağolsun Egenin dilinden öyle güzel anladı ki, Ege öğrendikçe ve yapabildiğini gördükçe kendine özgüveni geldi, ingilizceyi sevmeye başladı, diğer derslerinde de özgüveni arttı. Okulun yapamadığını ben kendi çocuğum için yaptım belki ama bunu yapmayanlar da var. Asıl önemlisi de okulun kendi hatası konusunda hiçbirşey yapmamış olması. Diğer veliler de okulun bu tavrı konusunda hem fikir olduklarından sonuçlarına katlanacaklar mecburen.

Kısacası çocuklarım gözlerimin önünde öyle hızlı bir şekilde büyüyorlar ki. Bu kadar hızlı olmasını istemiyorum aslında, çocukluklarıma biraz daha doymak istiyorum, geriye dönüp fotoğraflarına baktığımda o hallerini özlüyorum, ilerde de bu hallerini özleyeceğim. Hele ki kuzucuklarımın evden ayrılacakları günün gelmesini hiç istemiyorum. Onlardan nasıl ayrılacağımı hiç bilmiyorum. Yuvadan hiç uçmasalar diyorum, ama uçacaklar biliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder